vodilna slika

Pravilnik o merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v Mestni občini Novo mesto

datum: 12. 10. 2016

Dolenjski uradni list 40 - 2016

Na podlagi 9. člena Zakona o športu (Ur.l. RS, št. 22/98, 110/02,15/03), Nacionalnega programa športa (Ur.l. RS, št. 26/14), 11. alineje 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Ur.  l.  RS, št. 100/05-UPB1, 21/06) in 27. člena Statuta Mestne občine Novo mesto (DUL, št. 33/16) je Župan Mestne občine Novo mesto sprejel

 

 

 

PRAVILNIK

o merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa

v Mestni občini Novo mesto

 

 

1. Namen

1. člen

 

S tem pravilnikom o merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa (v nadaljevanju: pravilnik) se določajo pogoji, kriteriji in postopek dodeljevanja sredstev, namenjenih za sofinanciranje programov športa in športnih objektov v Mestni občini Novo mesto, ki so v javnem interesu Mestne občine Novo mesto.

 

Predmet tega pravilnika je delitev sredstev za programe športa, ki jih na podlagi sprejetega letnega programa športa zagotavlja proračun Mestne občine Novo mesto.

 

Mestna občina Novo mesto (v nadaljevanju: občina) uresničuje javni interes v športu tako, da zagotavlja sredstva za realizacijo vsebin nacionalnega programa športa, ki se nanaša na občino in z zagotavljanjem sredstev za izvedbo lokalnega programa športa načrtuje, gradi in vzdržuje lokalno pomembne športne objekte.

 

 

2. Postopek dodeljevanja finančnih sredstev za sofinanciranje športnih programov

 

2. člen

 

Postopek dodeljevanja finančnih sredstev izvajalcem športnih programov ter nadzor nad namensko porabo dodeljenih sredstev poteka po naslednjem zaporedju:

  • župan sprejme sklep o objavi javnih razpisov
  • priprava razpisne dokumentacije in sprejetje sklepa o začetku postopka na kolegiju
  • priprava in objava javnega razpisa za izvajanje športnih programov in projektov na območju občine (v nadaljevanju: javni razpis),
  • zbiranje vlog izvajalcev športnih programov;
  • strokovno ocenjevanje prispelih vlog na komisiji za izbor izvajalcev športnih programov;
  • obveščanje predlagateljev o odločitvi, pošiljanje odločb;
  • obravnavanje pritožb predlagateljev;
  • sklepanje pogodb;
  • spremljanje izvajanja pogodb in namenskega koriščenja sredstev iz proračuna;obravnava poročil o izvedenih športnih programih, poročila ter izplačilo sredstev.

 

3. člen

 

Javni razpis

 

Postopek dodeljevanja finančnih sredstev vodi strokovna komisija, ki jo imenuje župan občine,  na podlagi javnega razpisa v skladu z zakonodajo.

 

Besedilo javnega razpisa, razpisno dokumentacijo, datum objave javnega razpisa in razpisni rok, določi župan občine s sklepom.

 

Razpisni rok se časovno prilagaja postopku priprave in sprejemanja občinskega proračuna.

 

Objava javnega razpisa mora vsebovati:

  • navedbo naročnika (naziv, sedež);
  • predmet javnega razpisa;
  • subjekte, ki se lahko prijavijo na javni razpis;
  • pogoje, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji prijav;
  • okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa;
  • merila za vrednotenje športnih programov;
  • določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva;
  • kraj, čas in osebo, pri kateri lahko zainteresirani dobijo informacije in dvignejo razpisno dokumentacijo;
  • rok, do katerega morajo biti predložene vloge;
  • način dostave vlog;
  • rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.

 

4. člen

 

Javni razpis se najavi v Dolenjskem uradnem listu, v celoti pa se objavi na spletni strani občine.

 

Občinska uprava pripravi razpisno dokumentacijo z vsemi podatki, ki omogočajo vlagateljem izdelati popolno vlogo.

 

5. člen

 

Vsaka vloga, ki prispe na javni razpis, mora vsebovati:

  • podatke o vlagatelju (naziv, sedež,...);
  • navedbo športnih programov za katere vlagatelj kandidira;
  • opis načrtovanih programov in finančno konstrukcijo;
  • druge zahtevane podatke iz razpisne dokumentacije.

 

6. člen

 

Vrednotenje športnih programov

 

Strokovna komisija, ki jo imenuje župan občine, na podlagi prijav na javni razpis izbere izvajalce, katerih programi bodo sofinancirani iz proračuna občine in izdela predlog sofinanciranja. Izbor in točkovanje  izvajalcev in programov športa mora biti opravljen na podlagi meril tega pravilnika.

 

Naloge komisije so:

  • preverjanje pravočasnosti vloge,
  • preverjanje popolnosti vloge,
  • preverjanje upravičenega vlagatelja,
  • določitev višine sredstev posameznim vlagateljem,
  • izbor strokovnih delavcev občinskih športnih šol,
  • priprava predlogov, mnenj in pobud za spremembe pravilnika oz. meril,
  • sodelovanje pri pripravi letnega programa športa v MONM,
  • utemeljitev in kratka obrazložitev projektov ali programov, ki niso sprejeti v financiranje,
  • posredovanje predlogov in utemeljitev v obravnavo kolegiju OU in županu.

 

Predlog vrednotenja programov in razdelitve proračunskih sredstev, ki ga je pripravila strokovna komisija, potrdi župan s sklepom.

 

Izbrane izvajalce o višini in namenu odobrenih finančnih sredstev obvesti direktor občinske uprave z odločbo.

 

Zoper odločbo je v roku 15 dni po prejemu možno pri županu občine vložiti pritožbo. Zoper županovo odločbo ni pritožbe. Možno je sprožiti upravni spor pred pristojnim sodiščem.

 

7. člen

 

Sklenitev pogodbe o sofinanciranju

 

Po preteku roka za pritožbe župan z izvajalci športnih programov sklene pogodbe o sofinanciranju športnih programov.

 

Obvezne sestavine pogodbe so:

  • naziv in naslov izvajalca;
  • vsebina in obseg programa;
  • čas realizacije programa;
  • pričakovani obseg programa in dosežki;
  • višina dodeljenih sredstev;
  • terminski plan porabe sredstev;
  • način nadzora nad namensko porabo sredstev;
  • določilo, da mora izvajalec ob nenamenski porabi sredstev sredstva vrniti v proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi;
  • določilo, da mora izvajalec obrazložiti in utemeljiti podaljšanje roka porabe sredstev glede na predvideni terminski plan, ker v nasprotnem primeru izgubi pravico do nadaljnje porabe sredstev ter
  • druge medsebojne pravice in obveznosti.

 

 

Če izvajalec pogodbe ne podpiše in ne vrne občinski upravi v roku 15 dni od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, da je izvajalec odstopil od zahteve po sofinanciranju športnega programa.

 

8. člen

 

O izvedbi sofinanciranih športnih programov morajo izvajalci v pogodbenem roku predložiti:

  • vsebinsko poročilo o izvedbi športnih programov- opis vseh področij sofinanciranja,
  • finančno poročilo – dokazila o namenski porabi sredstev pridobljenih na podlagi javnega razpisa.

 

Poročila in dokazila iz prejšnjega odstavka izvajalci predložijo občinski upravi.

 

Če izvajalec do rokov, navedenih v pogodbi, ne odda poročila, se smatra, da programov ni izvajal in je dolžan vsa realizirana proračunska sredstva, vključno z zamudnimi obrestmi, vrniti v občinski proračun.

 

Občinska uprava ali po njej pooblaščeni organ, lahko kadarkoli preveri namensko porabo sredstev.

 

9. člen

 

Izvajalci letnega programa športa so dolžni izvajati dogovorjene programe in naloge v skladu s tem pravilnikom in za namene, opredeljene v pogodbi.

 

V kolikor se ugotovi nenamensko porabo sredstev s strani izvajalcev letnega programa športa, se sofinanciranje takoj ustavi, že prejeta sredstva pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Če prejemnik sredstev ne vrne v določenem roku, se izvede postopek izterjave.

 

Izvajalec, ki krši pogodbena določila, ne more kandidirati za sredstva na naslednjem javnem razpisu občine.

 

10. člen

 

Izvajalci letnega programa športa

 

Izvajalci letnega programa športa na lokalni ravni so:

  • športna društva,
  • ostala društva, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti na področju športa.

 

 

Prijavljeni ( v nadaljevanju izvajalci) morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • imajo sedež v Mestni občini Novo mesto,
  • so registrirani za opravljanje športne dejavnosti, so splošno koristne in neprofitne,
  • imajo organizirano redno dejavnost najmanj 36 tednov v letu in so registrirani najmanj eno leto od prijave na razpis,
  • izvajajo program javnega interesa – nacionalni program športa v RS,
  • imajo zagotovljene prostorske možnosti za uresničitev načrtovanih športnih aktivnosti
  • imajo urejeno evidenco o članstvu in plačani članarini, društva dostavijo seznam članov in seznam športnikov,
  • da redno letno dostavljajo občini podatke o članstvu, poročila o realizaciji programov in poročila o doseženih rezultatih.

 

Športna društva in zveze športnih društev imajo pod enakimi pogoji prednost pri izvajanju nacionalnega programa športa.

Športna društva, ki izvajajo LPŠ, imajo za izvajanje le tega, pod enakimi pogoji, prednost pri uporabi javnih športnih objektov in površin pred drugimi uporabniki.

 

3. Programi sofinanciranja

 

11. člen

 

Pogoji in kriteriji sofinanciranja, določeni s tem pravilnikom, upoštevajo proračunske možnosti in načelo, da so proračunska sredstva dostopna vsem izvajalcem športnih programov, in sicer za naslednje vsebine:

 

  1. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport,
  2. Sofinanciranje strokovnih delavcev na področju občinskih športnih šol, 
  3. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine,
  4. Športna rekreacija,
  5. Kakovostni šport,
  6. Vrhunski šport,
  7. Šport invalidov,
  8. Športne prireditve.

 

 

4. Merila za vrednotenje programov

 

12. člen

 

Višina sofinanciranja letnega programa športa se opredeli v točkah, v deležu sofinanciranja oziroma kot izhaja iz posameznih določb meril za vrednotenje športnih programov, ki so sestavni del tega pravilnika.

 

13. člen

 

Sistem točkovanja za vrednotenje športnih programov je določen v merilih, ki so sestavni del tega pravilnika. Sistem točkovanja lahko izhaja iz razdelitve športnih panog oziroma programov, v  skupine:

 

  1. skupina: izvajalci programov v individualnih športnih panogah, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalne panožne športne zveze za naslov državnega prvaka – upošteva se število otrok in mladih, ki so vključeni v tekmovalne programe NPZ-jev, število športnikov mladinskega razreda, strokovni kader, pri kakovostnem športu število športnikov državnega razreda, število ur vadbe in uspešnost,
  2. skupina: izvajalci programov v kolektivnih športnih panogah, v katerih športniki tekmujejo v uradnih tekmovalnih sistemih nacionalnih panožnih športnih zvez za naslov ekipnega državnega prvaka – upošteva se število otrok in mladih, ki so vključeni v tekmovalne programe NPZ-jev, število športnikov mladinskega razreda, strokovni kader, pri kakovostnem športu število športnikov državnega razreda, število ur vadbe in uspešnost,
  3. skupina: izvajalci različnih celoletnih športno rekreativnih programov – trajanje vadbe,  število udeležencev (skupin), pri udeležencih starejših od 65 let še strokovni kader,
  4. skupina: izvajalci športa invalidov, športna društva skupaj z invalidskimi organizacijami, ki izvajajo kakovostne programe v trajanju vsaj 60 ur letno, obsega vse pojavne oblike športne kulture invalidov zunaj šolskega sistema. Točkuje se število skupin občanov-invalidov, ki so vključeni v športne programe in objekt,
  5. skupina – izvajalci prostočasne športne vzgoje otrok in mladine, ki niso del tekmovalnega sistema panožnih športnih zvez. Otrokom in mladim se zagotavljajo dodatne ure kakovostnih športnih dejavnosti po nižjih cenah oziroma brezplačno.

 

 

14. člen

 

V sistemu točkovanja so kot kazalci za razširjenost oz. množičnost športne panoge upoštevani:

  • število registriranih tekmovalcev pri nacionalni panožni zvezi (obvezno potrdilo).

 

Kot kazalci za kakovost športnih dosežkov so upoštevani:

  • kategorizacija športnikov po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS) – število teh športnikov,
  • uvrstitev na mednarodnih tekmovanjih in
  • uvrstitve na državnem prvenstvu vsakemu športniku ali ekipi se priznata dva najboljša rezultata.

 

Elementi za opredelitev vrednotenja letnega programa športa so lahko:

  • obseg programa – število ur vadbe,
  • vrednost ure najema športnega objekta,
  • materialni stroški za izpeljavo programov,
  • vrednost ure dela strokovnega kadra.

 

Višina sofinanciranja posameznih športnih programov je v merilih opredeljena v skladu z določili Nacionalnega programa športa. Odstotek sofinanciranja posameznih programov je opredeljen s korekcijskim faktorjem (KF) s katerim se množi obseg posameznega programa (št. Ur programa) in maksimalno število sodelujočih v posameznem programu. Rezultat predstavlja maksimalno število točk, ki jih društvo, izvajalec letnega programa športa, lahko pridobi za določen program.

 

Izvajalcu, ki pridobi odločbo pristojnega organa, s katerim se mu dodeli status društva, ki deluje v javnem interesu na področju športa, se končno število točk pomnoži s korekcijskem faktorjem 1,1.

 

Javni zavod na področju športa

 

15. člen

 

Javni zavod na področju športa, katerega ustanoviteljica je Mestna občina Novo mesto, ne more kandidirati za sredstva na javnem razpisu, ki so namenjena delovanju športnih klubov in društev.

 

Športna zveza Novo mesto

 

Mestna občina Novo mesto lahko sofinancira materialne stroške delovanja športne zveze, če je  ta ustanovljena.

 

5. Vsebine programov

 

16. člen

 

5.1. Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport

 

Športna vzgoja pomeni v tem obdobju temeljno pripravo na športno uspešnost. Tekmovalni dosežek je samo eden od meril uspešnega dela z otroki in mladino. Ti programi vključujejo načrtno skrb za mlade športnike na njihovi poti za doseganje vrhunskih rezultatov, temeljijo na kakovostni športni vzgoji, ki se odvija v športnih društvih in nadgrajuje v trening posamezne športne panoge, ki ga izvaja strokovno izobražen ali pa tudi strokovni kader, ki ima najmanj drugo stopnjo usposobljenosti za opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v športu. Programi morajo športniku omogočati uspešno izobraževanje.

 

Pri vrednotenju prijave se kot merilo upošteva:

  • število otrok in mladine, ki so registrirani pri panožni zvezi. Kot dokazilo društvo prijavi priloži sezname otrok in mladine po posameznih starostnih kategorijah, z žigom nacionalne panožne zveze,
  • število ur vadbe na letni ravni, preglednica A) ŠTEVILO UR ZA POSAMEZNE STAROSTNE KATEGORIJE
  • uspešnost (dosežki na uradnih državnih tekmovanjih do 5. mesta  in mednarodnih tekmovanjih),
  • število športnikov mladinskega razreda (uradna zadnja kategorizacija OKS-ZŠZ).

 

Izvajalci programov, ki so sofinancirani iz javnih financ, morajo izpolnjevati prostorske, kadrovske in druge zahteve za strokovno izpeljavo programa.

 

Programi so lahko razdeljeni v 5 stopenj. Obseg treninga je odvisen od specifičnosti športne zvrsti:

  • cicibani, cicibanke                  do 144 ur/          3x tedensko/8 mesecev
  • mlajši dečki in deklice             144 do 192 ur/   4x tedensko/8 mesecev
  • starejši dečki in deklice           do 400 ur/          5x tedensko/8 mesecev
  • kadeti in kadetinje                   do 600 ur/          7x tedensko/8 mesecev*
  • mladinci in mladinke               do 700 ur/          7x-8x tedensko/8 mesecev*

 

*za priznanje programa mora športnik oziroma ekipa nastopati na državnem prvenstvu oziroma v državni ligi!

 

Iz javnih financ lokalne skupnosti se lahko sofinancira: objekt, strokovni kader, materialni stroški programa. Materialni stroški tekmovanj in druga tehnična sredstva se sofinancira v celoti iz drugih virov. Sredstva bodo morala zagotoviti nacionalne panožne športne zveze in njeni člani. Merila za sofinanciranje so navedena v preglednicah 1, 2, 3 in 4.

 

     Sofinanciranje strokovnih delavcev 

 

Sofinancira se lahko strokovne delavce v programih občinskih športnih šol v individualnih in kolektivnih športnih panogah, v programih športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, v športnih društvih, iz preglednice A) Preglednica ur za posamezne starostne kategorije, skupina A1 in A2, ob izpolnjevanju naslednjih pogojev:

 

  • Izvajalec sprejme najmanj triletni program za občinsko panožno športno šolo, ki ga potrdi komisija in v katerem so opredeljeni program dela, cilji, podatki o športnikih vključenih v program, materialni in prostorski pogoji za izvajanje programa,
  • Izvajanje programa vodijo ustrezno izobraženi ali usposobljeni strokovni delavci,
  • Izvajalec s strokovnim delavcem, ki vodi izvajanje programa, sklene ustrezno pogodbo o sodelovanju,
  • Komisija izda pozitivno mnenje o športnem programu, izvajalcu in strokovnemu delavcu.

 

V izbranih programih se lahko sofinancira strokovno delo trenerjev načeloma sofinancira za obdobje treh let, ampak največ štirih let.

 

Izvajalci morajo komisiji vsako leto predložiti komisiji poročilo o delu, finančno poročilo za preteklo leto in načrt dela za naslednje leto.

V primeru, da trener ne izpolnjuje več formalnih pogojev ali da komisija poda negativno mnenje ali izvajalec trenerja zamenja, mora izvajalec v osmih dneh obvestiti komisijo o zamenjavi in predložiti dokumentacijo o novem strokovnem delavcu.

 

Za izračun višine sofinanciranja strokovnega dela se uporablja Kolektivna pogodba za negospodarske dejavnosti v Republiki Sloveniji.

 

Število izbranih in sofinanciranih strokovnih delavcev je omejeno z obsegom sredstev, določenim v letnem programu športa v Mestni občini Novo mesto.

 

5. 2. Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine

 

To so različni športni programi za otroke in mladino, ki niso del tekmovalnih sistemov panožnih športnih zvez. Na to področje se s svojimi mladinskimi sekcijami prijavijo tudi planinska društva. Cilj je zagotoviti vsaj dve uri brezplačnih, kakovostno vodenih športnih prostočasnih dejavnosti za otroke in mladino na teden.

 

 

Naziv projekta:

 

Datum izvedbe:

 

 

 

Vsebina

brezplačno

da/ne

za plačilo/osebo

 cena brez sofinanciranja

cena s sofinanciranjem

Tedenski počitniški 

 

 

 

Celoletni

 

 

 

 

*Definirajte vsebine, brezplačno označite z X, pri plačljivih navedite ceno z in brez sofinanciranja.

 

Ocena stroškov programa (v €):

 

 

VRSTA STROŠKA

OPIS

ZNESEK V €

1. Stroški dela

Avtorski honorarji, podjemne pogodbe strokovnih delavcev

 

 

2. Materialni stroški

Uporaba/najem objekta

 

 

Material (navedite)

 

 

Ostalo (navedite)

 

 

 

SKUPAJ

 

 

Načrtovani viri sofinanciranja projekta/programa (v €):

 

VIR SOFINANCIRANJA

Znesek (€)

Delež (%)

Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 50%):

 

 

Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

 

 

Sponzorji in donatorji:

 

 

Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

 

 

Prihodki od mesečnih vadnin udeležencev:

 

 

Drugo (navedite):

 

 

SKUPAJ:

 

 

 

 

Merila (izpolni strokovna komisija):

 

Kriterij

Vsebina

Točke

Število udeležencev

50

30

 

50-100

50

 

več kot 100

80

Trajanje

Počitniški projekt (1 teden)

40

 

Celoletni projekt (vsaj 6 mesecev)

80

Cena za udeležence

Brezplačno

50

 

Za plačilo

10

 

Najvišje doseženo število točk je 210.

 

5. 3. Športna rekreacija

 

Prijavitelji so lahko društva, ki izvajajo program športne rekreacije v različnih športnih panogah, že najmanj eno leto v Mestni občini Novo mesto. Prijavitelju se lahko sofinancira več skupin, če so udeleženci različni in le ena, če so udeleženci isti, različne pa športne panoge. Za občane, starejše od 65 let, se lahko sofinancira tudi strokovni kader.

 

C.1.

Sofinancira se izvedba najmanj 60-urnih (30 vadbenih tednov po 2 uri) programov športne rekreacije na skupino z najmanj 15 člani, v različnih športnih panogah.

 

Prednost pri sofinanciranju imajo društva/klubi/organizacije, ki izvajajo sledeče oblike rekreacije:

  1. splošno rekreacijo za občane (družinsko rekreacijo, rekreacijo za otroke in mladino s posebnimi potrebami, za mladino, za starejše, obštudijske športne dejavnosti...),
  2. rekreacijo članov društva (priporočena finančna participacija: brezplačno ), ki je odprta za udeležbo tudi drugim občanom in ni vodena.

 

C.2.

Planinska društva – predložiti je potrebno plan pohodov. Da se zadosti pogojem športne rekreacije, mora biti teh pohodov vsaj 10, vsak naj bi trajal vsaj 4 ure.

 

Naziv programa:

 

 

Trajanje v mesecih in kolikokrat tedensko

 

Vrsta programa:

(C1 ali C2)

 

Število udeležencev

 

Kje rekreacija poteka

 

Brezplačno da/ne

 

Cena brez/z sofinanciranjem

 

 

 

VRSTA STROŠKA

OPIS

ZNESEK V €

1. Stroški dela

Avtorski honorarji, podjemne pogodbe strokovnih delavcev

 

 

2. Materialni stroški

Uporaba/najem objekta

 

 

Material (navedite)

 

 

Ostalo (navedite)

 

 

 

SKUPAJ

 

Načrtovani viri sofinanciranja projekta/programa (v €):

 

VIR SOFINANCIRANJA

Znesek (€)

Delež (%)

Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (do 50%):

 

 

Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

 

 

Sponzorji in donatorji:

 

 

Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

 

 

Prihodki od mesečnih vadnin udeležencev:

 

 

Drugo (navedite):

 

 

SKUPAJ:

 

 

 

Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja,  po sledeči

preglednici št. 5:  Vrednotenje programov športne rekreacije

 

 

5.4. Kakovostni šport

 

Priprave in športna tekmovanja ekip in posameznikov, registriranih športnikov, ki nimajo objektivnih strokovnih, organizacijskih in materialnih možnosti za vključitev v program vrhunskega športa in ki jih program športne rekreacije ne zadovoljuje, so pa pomemben dejavnik razvoja športa. V okviru teh programov gre za nastope v uradnih tekmovalnih sistemih panožnih športnih zvez do naslova državnega prvaka. Društva, ki kandidirajo za sredstva namenjena za kakovostni šport morajo imeti: vsaj tri mlajše kategorije.

 

Pri točkovanju prijave se upošteva število športnikov, število ure vadbe, uspešnost ter število športnikov državnega razreda.

 

Prijavitelji lahko za svoje programe pridobivajo dodatne točke za uvrstitve na državnem prvenstvu do 5. mesta , osvojene naslove državnih prvakov in osvojene medalje na svetovnih in evropskih prvenstvih, finalu svetovnega pokala ali končni uvrstitvi na lestvici svetovnega pokala, univerzijadi, mediteranskih igrah in tekmovanjih za svetovni pokal ter za programe športnikov, ki imajo  po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), eno od kategorizacij namenjenih vrednotenju dosežkov v kategoriji članov (državni razred).

 

Število ur vadbe, ki jih občina lahko sofinancira:

 

1. državna liga

320 ur

2. državna liga (ali 1. B liga)

240 ur

3. državna liga

160 ur

4. državna liga

100 ur

 

Višina sredstev za posamezne programe kakovostnega športa se določi na osnovi točkovanja po preglednici št. 6 in 7 v merilih.

 

 

5.5. Vrhunski šport

 

Priprave in tekmovanje športnikov, ki imajo status perspektivnega, mednarodnega ali svetovnega razreda.

 

Točkuje se število kategoriziranih športnikov, ure vadbe ter uspešnost.

Na ravni lokalne skupnosti se lahko sofinancira uporaba športnih objektov za vrhunski šport.

 

V programu vrhunskega športa se sofinancirajo samo programi  športnikov, ki imajo po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), eno od kategorizacij namenjenih vrednotenju dosežkov v kategoriji članov (perspektivni razred, mednarodni razred in svetovni razred). Za sofinanciranje maksimalnega števila ur programa (960 ur) mora kandidat (društvo ali klub) imeti tri kategorizirane športnike v individualnih športnih panogah in pet kategoriziranih športnikov v kolektivnih športnih panogah.

 

Kandidati (društva in klubi) lahko za svoje programe pridobivajo dodatne točke za osvojene naslove državnih prvakov in osvojene medalje na svetovnih in evropskih prvenstvih, finalu svetovnega pokala, univerziadi, mediteranskih igrah in tekmovanjih za svetovni pokal ter za programe športnikov, ki imajo po veljavnih »Kriterijih za kategorizacijo športnikov v Republiki Sloveniji« (OKS-ZŠZ), kategorizacijo perspektivnega, mednarodnega razreda ali svetovnega razreda.

 

Višina sredstev za posamezne programe vrhunskega športa se določi na osnovi točkovanja po

preglednici št. 8 in 9 v merilih.

 

 

5. 6. Šport invalidov

 

Namenjen je ohranjanju gibalnih sposobnosti, zdravju, revitalizaciji, resocializaciji, razvedrilu in tekmovanju invalidov. Na področje se lahko prijavijo tudi izvajalci programov za otroke s posebnimi potrebami. Na ravni lokalne skupnosti se izvajajo najmanj 60 - urni programi na skupino z največ 10 in z najmanj 5 invalidi, sofinancira pa se uporaba objekta in strokovni kader. Višina sredstev za posamezne programe se določi na osnovi točkovanja po preglednici št. 10 v merilih.

 

5. 7. Športne prireditve

 

Mestna občina Novo mesto lahko sofinancira materialne stroške izvedbe naslednjih športnih prireditev:

  • Mednarodne športne prireditve,
  • Stalne množične športne prireditve na lokalnem nivoju.

 

Prireditve niso šolska športna tekmovanja, tekme državnega prvenstva ter nastopi reprezentanc. Sofinancira se prireditve, ki imajo tekmovalni značaj.

 

 

1) Mednarodne športne prireditve:

-   na njih nastopajo novomeški športniki,

-   na njih nastopajo mednarodni športniki,

-   so odmevne v širšem prostoru.

 

Mestna občina Novo mesto bo posameznemu prijavitelju sofinancirala eno (1) mednarodno prireditev. V primeru prijave več prireditev odloča o sofinanciranju števila prireditev in višini sofinanciranja komisija.

 

Podatki o prireditvi:

Naziv prireditve

 

Dan in mesec izvedbe

 

Udeležba novomeških športnikov

(navedite koliko)

 

*Kraj prireditve, objekt

 

Udeležba mednarodno uveljavljenih športnikov, (navedite koliko)

 

Drugi slovenski športniki (navedi koliko)

 

**Trajanje prireditve (število dni)

 

Predvideno število gledalcev

 

Izkušnje in dosedanja uspešnost pri organizaciji takih prireditev

(koliko takih prireditev ste že organizirali)

 

 

*Kraj je: domicilni športni objekt, v katerem športniki izvajajo proces treniranja (npr. atletski stadion za atlete), športni objekt – za najem se šteje, kadar se za izvedbo športne prireditve mora najeti drugi podobni objekt ter prireditve na javnih površinah, lahko zunanjih (kolesarske dirke po ulicah, odbojka na mivki…)

 

**Prireditve so enodnevne, dvodnevne in večdnevne.

Ocena stroškov prireditve (v €):

 

VRSTA STROŠKA

OPIS

ZNESEK V €

1. Stroški dela

Avtorski honorarji, podjemne pogodbe, nagrade za delo prostovoljcev

 

 

2. Materialni stroški

Pogostitve

 

 

Nočitve

 

 

Najem/uporaba objekta

 

 

Potni stroški

 

 

Promocija

 

 

Tisk

 

 

Material (navedite)

 

 

Ostalo (navedite)

 

 

 

SKUPAJ

 

 

 

Načrtovani viri sofinanciranja prireditve (v €):

 

VIR SOFINANCIRANJA

Znesek (€)

Delež (%)

Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (največ 50%):

 

 

Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

 

 

 

 

 

Sponzorji in donatorji:

 

 

Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

 

 

Prihodki od prodaje vstopnic:

 

 

Prihodki od štartnin:

 

 

Drugo (navedite):

 

 

SKUPAJ:

 

 

 

 

 

Merila

Merila so ovrednotena s točkami, pri čemer je pri posameznem kriteriju navedena najvišja možna višina doseženih točk.

 

Najvišje možno število prejetih točk za prireditev je 840 točk.

 

VSEBINA

MERILO

TOČKE

Obogatitev športne ponudbe v MONM

 

Do 100 točk

Vključenost tujih športnikov in držav

več kot 50%

manj kot 50%

100 točk

50 točk

Prispevek k mednarodni prepoznavnosti MONM

 

Do 100 točk

Vključenost prostovoljcev

 

Do   50 točk

Brezplačnost prireditve za obiskovalce

brezplačno

za plačilo

100 točk

30 točk

Starostna kategorija

Člani – članice

Mladi – nad 15 let

Otroci in mladi – do 15 let

100 točk

80 točk

60 točk

Reference prijavitelja

 

Do   20 točk

Večdnevne prireditve

Enodnevna

Dvodnevna

Večdnevna

50 točk

70 točk

100 točk

 

Kraj prireditve

Domicilni šp. objekt

Najem šp. objekta

Javne površine

50 točk

70 točk

100 točk

Izvedljivost prireditev glede na finančno konstrukcijo (delež prijavitelja, drugi viri) in nekomercialna naravnanost prireditve

 

Do   60 točk

SKUPAJ:

 

Skupaj 840 točk

 

Projekti, ki bodo v postopku izbire ocenjeni z več točkami, bodo prejeli več sredstev.

 

2. Stalne športne prireditve na lokalnem nivoju:

-   imajo dolgoletno tradicijo,

-   so primerne za športnike vseh starostnih kategorij,

-   na njih sodeluje najmanj 50 športnikov,

-   nastopajo samo slovenski športniki.

 

Stalne športne prireditve so ovrednotene z največ 200 točkami.

 

Podatki o prireditvi:

 

Naziv prireditve:

 

Dan in mesec izvedbe

 

Udeležba novomeških športnikov in rekreativcev – navedi število

 

Predvideno skupno število udeležencev

 

Kraj prireditve

 

Trajanje prireditve

 

Predvideno število gledalcev

 

Izkušnje in dosedanja uspešnost pri organizaciji takih prireditev

(koliko takih prireditev ste že organizirali)

 

 

FINANČNA KONSTRUKCIJA:

 

VRSTA STROŠKA

OPIS

ZNESEK V €

1. Stroški dela

Avtorski honorarji, podjemne pogodbe, nagrade za delo prostovoljcev

 

 

2. Materialni stroški

Pogostitve

 

 

Nočitve

 

 

Najem/uporaba objekta

 

 

Potni stroški

 

 

Promocija

 

 

Tisk

 

 

Material (navedite)

 

 

Ostalo (navedite)

 

 

 

SKUPAJ

 

 

 

Načrtovani viri sofinanciranja prireditve (v €):

 

 

VIR SOFINANCIRANJA

Znesek (€)

Delež (%)

Mestna občina Novo mesto – zaprošena sredstva (največ 50%):

 

 

Ostali javni viri (navedite vire in zneske):

 

 

 

 

 

Sponzorji in donatorji:

 

 

Lastni viri (članarine, prispevki uporabnikov, prihodki od lastne dejavnosti, delo prostovoljcev itd.):

 

 

Prihodki od prodaje vstopnic:

 

 

Prihodki od štartnin:

 

 

Drugo (navedite):

 

 

SKUPAJ:

 

 

 

 

Merila:

 

VSEBINA

MERILO

TOČKE

Udeležba novomeških športnikov in rekreativcev – navedi koliko

 

do 50 točk

Trajanje prireditve

Enodnevna

Dvodnevna

Večdnevna

20 točk

40 točk

60 točk

Predvideno število udeležencev

Do 50

Od 50 do 100

Nad 100

20 točk

40 točk

60 točk

Predvideno število gledalcev

 

do 30 točk

SKUPAJ:

 

200 točk

 

5. 8. Športni objekti

 

Javni športni objekti v občinski lasti se morajo uporabljati v javno dobro in za namen, za katerega so bili zgrajeni.

 

Občina lahko sofinancira ure vadbe v javnih športnih objektih v lasti občine.

 

To so:

  • Športna dvorana Marof,
  • Športno rekreacijski park Portoval,
  • Športno rekreacijski center Loka,
  • Bazen  OŠ Grm,
  • Teniška igrišča ob Krki,
  • Kegljišče Portoval,
  • Velodrom,

 

  • telovadnice osnovnih šol,
  • smučarske proge,
  • strelišče,
  • balinišče,
  • kolesarska steza…

 

 

    Dogovor o prednostni uporabi športnih objektov

 

17. člen

 

Prednostno pravico uporabe javnih športnih objektov (21. člen Zakona o športu) v občini imajo športna društva, ki jih uporabljajo kot primarni objekt za treninge in tekmovanja po naslednjem vrstnem redu:

 

  • prioriteta:
  • obvezni športni programi šolske športne vzgoje za izvajanje pouka in šolskih športnih tekmovanj,

     

    prioriteta:

    prostočasna športna vzgoja otrok in mladine, panožne šole (brezplačne             dejavnosti športnih društev),

     

    prioriteta:

    programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, ki jih sofinancira MONM,

     

    Javni športni objekti morajo biti za ta namen na razpolago najmanj do 19. 30 ure.

     

     

    prioriteta

    programi kakovostnega in vrhunskega športa, ki jih sofinancira MONM,

     

    prioriteta

    programi športne rekreacije za odrasle (čl. 2 ods. 3).

     

    Pri razdelitvi terminov je potrebno prednostno upoštevati:

    • primernost telovadnice za posamezno vrsto športa,
    • tekmovalno obdobje.

    Obvezni športni programi šolske športne vzgoje imajo prednost pred izvajalci športnih programov.

     

    18. člen

     

    Porabniki občinskih proračunskih sredstev so dolžni izvajati pogodbeno dogovorjene programe v skladu s tem pravilnikom in dajati pristojnemu občinskemu organu morebitna dodatna pojasnila glede izpolnjevanja pogojev iz 3. člena tega pravilnika. V primeru nenamenske porabe sredstev se sredstva vrnejo z zamudnimi obrestmi oziroma se odtegnejo iz naslova redne dejavnosti. Nadzor nad porabo proračunskih sredstev opravlja pristojni organ občine.

     

     

    9. Prehodne in končne določbe

     

    19. člen

     

    S sprejetjem tega pravilnika se za področje športa preneha uporabljati obstoječi Pravilnik o vrednotenju športnih programov, številka 6712-3/2011/3 z dne 10. 3. 2015.

     

    20. člen

     

    Ta pravilnik sprejme Župan Mestne občine Novo mesto s sklepom.

     

    21. člen

     

    Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Dolenjskem uradnem listu.   

     

     

    Številka: 6712-3/2011/4

    Novo mesto, dne 11. 10. 2016

     

    Župan

    Mestne občine Novo mesto                                                                               

    Gregor MACEDONI, l. r.

     

     

                                                                                                                    

     

     

    nazaj