vodilna slika

Odgovore na vprašanja in pobude v skladu s Poslovnikom občinskega sveta Mestne občine Novo mesto pripravijo pristojni uradi občinske uprave.

Svetniki lahko svoja vprašanja oddate na povezavi.

Pred objavo jih potrdita direktor občinske uprave in župan.

Vpis nepremičnin v lastni občine v kataster stavb in zemljiški kataster ter vpis sprememb na stavbah v register nepremičnin


Datum: 15. 12. 2016
Urad: Urad za razvoj in prostor
Svetniška skupina: SLS - Slovenska ljudska stranka
Svetnik: Mag. Franci Bačar

Pobuda

Pobuda, da občina kot dober zgled občanom svoje nepremičnine vpiše v kataster stavb in zemljiški kataster ter spremembe na njenih stavbah vpiše v register nepremičnin (npr. obnova fasade, strehe).

Obstaja tudi osem let star sklep Nadzornega odbora, da MO NM poskrbi za vpis parkirne hiše Portoval, ki pa še ni realiziran.

Odgovor

Občinska uprava Mestne občine Novo mesto skozi urejanje evidence nepremičnin ugotavlja, katere nepremičnin niso vpisane v zemljiški kataster oziroma kataster stavb. Elaborate za vpise stavb v kataster stavb bomo naročali sproti in za več stavb naenkrat, kar velja tudi za parkirno hišo Portoval.

V skladu z Zakonom o evidentiranju nepremičnin lahko lastnik, uporabnik ali najemnik nepremičnine ali upravnik stavb predlaga spremembo podatkov o nepremičninah v registru nepremičnin, ki se zbirajo z vprašalnikom. Za sporočanje podatkov o spremembah na stavbah, ki so v upravljanju javnih zavodov, so pristojni slednji.

Na stavbah, ki so v lasti in upravljanju Mestne občine Novo mesto z izjemo stavbe na naslovu Seidlova cesta 1, ni bilo izvedenih takšnih sprememb, za katere bi bilo potrebno sporočiti podatke v register nepremičnin.

Na stavbi na naslovu Seidlova cesta 1 bomo v postopku vzpostavitve etažne lastnine poskrbeli tudi za vpis sprememb, ki so ali še bodo narejene na stavbi.

 

Pripravila:

Stanislava Bjelajac

podsekretar

 

 

 

 

dr. Iztok Kovačič

vodja Urada za prostor in razvoj

dr. Vida Čadonič Špelič

direktorica

Nazaj na seznam