vodilna slika

Družbena omrežja v turizmu

dne 19. 01. 2018, 08:30

Lokacija: Podjetniški inkubator Podbreznik

Na delavnici se boste naučili:

-   načrtovati in postaviti Facebook stran podjetja/ znamke (izognite se pogostim napakam)

-   kako priti do ustrezne fotografije

-   pripraviti zanimivo objavo– produkt, dogodek, fotografijo, video, livestream  (priprava teksta, grafično oblikovanje, termini, povezave z drugimi spletnimi orodji)

-   spremljati in uporabljati statistike vaše Facebook strani

-   načrtovati Facebook oglaševalsko kampanjo (ciljne skupine, proračun, terminski plan)

-   odpreti in upravljati z Instagramom

-   česa raje ne početi na družbenih omrežjih

 

Udeležencem priporočamo, da za lažje delo na delavnico prinesete svoj prenosni računalnik ali tablico.

Delavnico vodi Simon Kovačič, ki na Razvojnem centru Novo mesto d.o.o. skrbi tudi za digitalno komuniciranje znamke VisitDolenjska. Razvil je številne promocijske aktivnosti (npr. Sladolenjska, Naj Gostinec, Kartica drugačnih doživetij…), ki povezujejo prednosti družbenih omrežij in spleta z aktualno turistično ponudbo regije, kar se odraža tudi v obiskanosti spletnega portala www.visitdolenjska.eu, ki v zadnjih treh letih beleži 70% rast obiska.

Early birds - prijave do 8. januarja 2018: 40,00 EUR / 30,00 EUR*

Cena:  50,00 EUR / 40,00 EUR*