vodilna slika

Brezplačna usposabljanje točke SPOT: S ČUSTVENO INTELIGENCO IN EMPATIJO DO POSLOVNEGA USPEHA IN ZADOVOLJSTVA :

od 08. 06. 2021 do 15. 06. 2021, 12:00

Lokacija: Zoom

Organizator: SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija

V A B I L O

 

SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija  vas vabi na brezplačno spletno usposabljanje

 

S ČUSTVENO INTELIGENCO IN EMPATIJO DO POSLOVNEGA USPEHA IN ZADOVOLJSTVA,

ki bo

 

v torek, 8. junija 2021, od 12.00 do 16.00 ure

in 

v torek, 15. junija  2021, od 12.00 do 16.00 ure

 

on-line, preko zooma.

 

Izobraževanje je namenjeno: zainteresiranim posameznikom, potencialnim podjetnikom, mikro, malim in srednjim podjetjem iz regije JV Slovenija.

 

Vsebina:

  1. Vloga čustev na delovnem mestu – kako čustva vplivajo na vse naše odločitve in dejanja?
  2. Ravnovesje med čustvi in razumom je v podjetju nujno!
  3. Kaj je čustvena inteligenca (EQ) in kako vpliva na našo delovno uspešnost in odnose med sodelavci, pa tudi na odnose v našem zasebnem življenju?
  4. Štirje elementi čustvene inteligence:

- Samozavedanje (ne gre le za zavedanje lastnih prednosti in slabosti, temveč tudi za zavedanje svojih čustev in njihovega vpliva na našo delovno učinkovitost, odločitve, dejanja in odnose, ki jih ustvarjamo).

- Samoobvladovanje (obvladovanje in usmerjanje lastnih čustvenih odzivov je ključno, še posebej v stresnih situacijah. Ljudje, ki tega ne obvladajo, so nagnjeni k impulzivnim reakcijam, ki so pogosto škodljive.)

- Prepoznavanje čustev drugih (poznavanje in upoštevanje emocionalnih stanj in razlik med sodelavci je nujno)

- Učinkovito upravljanje medsebojnih odnosov (strategije upravljanja z lastnimi čustvi in čustvi drugih, niso manipluacija, temveč nujnost za ustvarjanje dobrih odnosov in delovne učinkovitosti v podjetju)

     Kako pri sebi razviti in krepiti vsakega od štirih elementov čustvene inteligence?  Vloga empatije v odnosih – kako nam razumevanje čustev, interesov in pričakovanj drugih lahko pomaga (v zasebnem življenju in na delovnem mestu) Kako čustvena inteligenca in empatija vplivata na zmanjšanje konfliktov na delovnem mestu in v poslu?

Naučimo se aktivno poslušati, upravljati z jezo, strahom in drugimi neprijetnimi čustvi, se opravičiti in sprejeti opravičilo, biti prijazen, vprašati za pomoč in pomagati.

    Povzetek glavnih ugotovitev in orodij za krepitev čustvene inteligence in empatije na delovnem mestu, v podjetništvu.

 

Predavateljica:

 

 

Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, že 25 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 250 domačim in tujim podjetjem pri izboljševanju tržnega položaja in prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji. Prav tako deluje kot nosilka izobraževalnih delavnic s področja trženja in internacionalizacije, med njenimi naročniki so domača in tuja podjetja, banke, ter zbornice in sektorska združenja. Tako na fakulteti, kot tudi med podjetji, dosega najvišje evalvacijske ocene.


Prijave:

Prijave do petka, 4.6.2021 preko spletne prijave. Število udeležencev je omejeno. Pred izvedbo usposabljanja boste na e-naslov, ki ga boste navedli na prijavi, prejeli povezavo na dogodek.

 

UDELEŽBA JE OBVEZNA NA OBEH TERMINIH USPOSABLJANJA.

 

Dodatne informacije:

Breda Koncilja, tel. 051 422 580, e-pošta: breda.koncilja@ozs.si

 

Usposabljanje v trajanju 10 šolskih ur je za udeležence brezplačno.

 

Vljudno vabljeni.


Vabilo_usposabljanje.pdf

nazaj