vodilna slika

SITIUM pogosta vprašanja (FAQ)

KAKŠNE OBLIKE MESTNE KARTICE SITIUM OBSTAJAJO?

V sistemu Sitium sta na voljo dve obliki »mestne kartice«:

- fizična NFC kartica ter

- aplikacija za iOS in Android pametne telefone

Fizična NFC kartica omogoča plačevanje javnih storitev ter identifikacijo občana za uporabo javnih storitev. Aplikacija za pametne telefone pa prinaša tudi druge funkcionalnosti, npr. pregled novic in obvestil.

KJE PRIDOBIM KARTICO SITIUM?

Mestna občina Novo mesto

Mestno kartico pridobite na eni od informacijskih točk sistema Sitium v Mestni občini Novo mesto:

- Občinska uprava Mestne občine Novo mesto, Siedlova cesta 1, Novo mesto – v delovnem času občinske uprave Mestne občine Novo mesto

- Knjižnica Mirana Jarca, Rozmanova ulica 28, Novo mesto – vsak dan med 8.00 in 19.00 uro.

Mestna občina Nova Gorica

Mestno kartico pridobite na informacijski točki sistema Sitium v Mestni občini Nova Gorica:

- TIC Nova Gorica in Vipavska dolina, Kidričeva 11, 5000 Nova Gorica – vsak dan med 8.00 in 18.00 uro.

KJE PRIDOBIM APLIKACIJO SITIUM ZA PAMETNE TELEFONE?

Aplikacijo Sitium za pametne telefone lahko pridobite na Apple app store ter Google app store. V aplikacijski trgovini naložite aplikacijo na vašo napravo ter ob postopku prijave navedete le vašo telefonsko številko naprave, ki jo uporabljate in na katero je vezana uporaba aplikacije. Sistem vam bo posredoval potrditveni SMS, s pomočjo katerega potrdite, da ste prijavo zagnali vi. Vnos vaše telefonske številke je potreben le zaradi preprečevanja zlorab.

ALI SE MORAM ZA UPORABO APLIKACIJE SITIUM PRIJAVITI Z OSEBNIMI PODATKI?

Kartico ali aplikacijo Sitium lahko uporabljate brez prijave z osebnimi podatki, popolnoma anonimno. Če želite, se lahko na enem od registracijskih mest prijavite tudi z osebnimi podatki in izkažete svojo identiteto ter pridobite imensko kartico ali aplikacijo. V tem primeru boste lahko izkoriščali dodatne storitve sistema Sitium, ki anonimnim uporabnikom niso na voljo, npr. uporabo mesečne vozovnice za javni potniški prevoz (ko bo ta vpeljana).

KAKO NAPOLNIM KARTICO SITIUM S SREDSTVI?

Fizično kartico Sitium napolnite s sredstvi na eni od informacijskih točk, kjer za ta namen sprejemajo le gotovino. Ob predložitvi kartice Sitium vam bo osebje informacijske točke na kartico naložilo želeno višino sredstev. Omejitve minimalnega zneska polnjenja ni. Največje možno stanje na kartici je 50 EUR.

KAKO NAPOLNIM APLIKACIJO SITIUM S SREDSTVI?

Aplikacijo Sitium napolnite bodisi preko mobilne denarnice VALÚ bodisi z gotovino na eni od informacijskih točk.

  • Postopek polnitve z mobilno denarnico VALÚ:
    1. Polnitev z mobilno denarnico VALÚ se vam omogoči avtomatsko po registraciji v VALÚ. Več o VALÚ-ju si lahko preberete na https://www.valu.si/
    2. V aplikaciji Sitium na osnovnem zaslonu izberete možnost »NAPOLNI +«
    3. Izberete metodo polnitve »VALÚ« (privzeta možnost)
    4. Z drsnikom izberete vrednost polnitve
    5. Potrdite polnitev in počakate na izvedbo zahteve
  • Postopek polnitve z gotovino:
    1. Blagajniku na informacijski točki zaupajte želeno vrednost polnitve, ki jo blagajnik vnese v terminal
    2. Ko poravnate želeni znesek polnitve, v mobilni aplikaciji izberete gumb »NAPOLNI +«
    3. Izberete metodo polnitve »Prodajna mesta«
    4. Pritisnite gumb »Potrdi plačilo« in ustrezno prislonite telefon k terminalu dokler se ne zaključi transakcija.

    KAKO PLAČAM PARKIRNINO NA PARKOMATU S KARTICO SITIUM?

    Plačilo parkirnine na parkomatu s kartico Sitium poteka po naslednjih korakih:

    1. Izbira načina plačila (Uporabnik s pritiskom na 2. tipko aktivira plačevanje z mestno kartico) Uporabnik preklaplja med načini plačila (gotovina - mestna kartica)

    2. Izbira vrednosti (Uporabnik s pritiskom na 1. tipko izbere znesek, ki ga bo porabil - koraki po ceniku). Ob izbiranju vrednosti se na prikazovalniku izpisuje znesek in čas do katerega bo veljal parkirni listek

    3. Potrditev (Uporabnik potrdi nastavitve plačila s pritiskom na 3. tipko)

    4. Uporabnik približa kartico čitalcu NFC kartic

    5. Če je transakcija uspešna dobi uporabnik parkirni listek, če ni uspešna se na prikazovalniku izpiše obvestilo o neuspešni transakciji.

    KAKO PLAČAM PARKIRNINO Z APLIKACIJO SITIUM?

    Z aplikacijo Sitium plačate parkirnino neposredno v aplikaciji:

    1. preverite ali imate dovolj sredstev na računu za plačilo storitve
    2. Izberite možnost e-parking
    3. Izberite cono parkiranja (poglejte oznako parkirišča, kjer želite parkirati za identifikacijo cone)
    4. Izberite čas parkiranja
    5. Vnesite registrsko številko vozila, za katerega plačujete parkirnino
    6. Potrdite plačilo parkirnine

    V sistemu redarske službe bo za vnešeno registrsko številko zabeleženo obdobje plačane parkirnine. Aplikacija vas bo ob poteku plačane parkirnine o tem obvestila.

    KAKO LAHKO PREVERIM STANJE SREDSTEV NA KARTICI SITIUM?

    Stanje sredstev na kartici Sitium lahko preverite na informacijski točki Sitium.

    KAKO LAHKO PREVERIM STANJE SREDSTEV NA APLIKACIJI SITIUM?

    Stanje sredstev na aplikaciji Sitium je vedno vidno na začetnem zaslonu aplikacije.

    KAM SE OBRNEM, ČE MI KARTICA SITIUM NE DELUJE PRAVILNO?

    V primeru nedelovanja kartice Sitium, kontaktirajte klicni center na telefonsko številko 041 700 888 ali po elektronski pošti info@sitium.si.

    KAM SE OBRNEM, ČE IMAM TEŽAVO Z UPORABO KARTICE ALI APLIKACIJE SITIUM?

    V primeru vprašanj ali težav pri delovanju kartice ali aplikacije Sitium pokličite klicni center na telefonsko številko 041 700 888 ali vprašanje zastavite po elektronski pošti na info@sitium.si.

    KAKŠNI SO STROŠKI IZDAJE KARTICE SITIUM?

    Strošek izdaje fizične kartice Sitium znaša 5 EUR.

    KAKŠNI SO STROŠKI UPORABE KARTICE ALI APLIKACIJE SITIUM?

    Uporaba kartice ali aplikacije Sitium ni povezana z dodatnimi stroški.

    KAKO RAVNAM, ČE IZGUBIM KARTICO SITIUM?

    V primeru, da izgubite anonimno kartico Sitium, ki nima vnesenih osebnih podatkov, se oglasite na informacijski točki Sitium, kjer vam bodo ob plačilu 5 EUR izdali novo kartico. V primeru izgube kartice, ki je vezana na vaše osebne podatke, dogodek nemudoma sporočite na klicni center, ter se nato osebno oglasite na informacijskem centru Sitium, kjer vam bodo izdali novo personalizirano kartico. Strošek ponovne izdaje personalizirane kartice znaša 5 EUR.

    KAKO RAVNAM, ČE ZAMENJAM PAMETNI TELEFON Z APLIKACIJO SITIUM?

    Na novi napravi ponovno naložite aplikacijo Sitium ter ponovno izvedete postopek registracije z enako telefonsko številko. S tem se vam ohranijo vsi podatki (dobroimetje, zgodovina nakupov, ...).

    nazaj